Distributor
je nástroj pro rychlé a snadné rozmístění objektu po povrchu.

Použití:
1.Vyber plochu na kterou budeš rozmísťovat.
2.Vyber ostatní objekty které chceš rozmístit.
3.Spusť Distributor.
Klávesové zkratky:
Leftmouse: Posouvání objektu po povrchu.
Rightmouse: Ukončení operace a výběr dalšího objektu. Vícekrát po sobě Exit.
Shift+Leftmouse: Duplikování
Ctrl+Leftmouse: Rotace
Alt+Leftmouse: Mazání –> WIP
Ctrl+Shift+Leftmouse: Přidá nový objekt do setu. –> WIP
3D Gallery
Sdílená databáze modelu a jednotlivých součástek, ze kterých se dá postavit cokoliv

Mužete snadno:

–přidávat nové modely

–odebírat modely

–přejmenovávat modely

–vkládat do scény

–tvořit hlavní adresáře

–vedlejší adresáře
Časem budou přidány nástroje na kreslení modelu po povrchu.
Clone 2
Klonování objektu s interaktivním náhledem. Takto lze snáze určit správný počet duplikátů v závislosti na jejich vzdálenosti.
Transformer
Transformační mřížka umožňuje: rotaci , zrcadlení a umístění pivotu modelu.

V horní části je možno zvolit úhel rotace.
Kombinací Ctrl+Leftmouse lze umístit pivot na kterýkoli z ovladačů (zelené ikonky okolo)
Repair Object
Pokud jeden nebo více objektu zpusobuje pád Maxka, použijte jednu z tří metod opravy.

-Standard: vymění pivot za nový.
-Export/Import: vyexportuje model jako *.obj ,smaže původní a naimportuje jej znovu.
-Merge: všechny označené objekty budou přemístěny do nové scény.
Bounding Box
Vytvoření kolizních oblálek podle označené geometrie. Podporuje také vertexové selekce.

Klávesové zkratky:
Ctrl+Leftmouse: vytvoří dummy ve středu objektu.
Shift+Leftmouse: použije vylepšený algoritmus –>WIP
Align object by 2 Edges
Zarovná rotaci objektu pomocí dvou označených linek.
Reinstance
Znovu nainstancuje označené objekty, nebo vyhledá ve scéně všechny instance jednoho objektu Ctrl+Leftmouse.
Deep Isolate
Snadná a rychlá metoda jak pomocí dvou klávesových zkratek skrývat a odkrývat modely nebo jejich části.

Klávesovou zkratku lze nastavit v Customize Interface\Category:Micra
Doporučené nastavení:
DeepIsolateHide: Alt+Q
DeepIsolateUnhide: Alt+Shift+Q

Spline Magnet
Kreslení linky po povrchu modelu, která se pak dá převést na mesh.

Randomize
Náhodně rozloží objekty v prostoru.
Snap To Ground
Usadí označené objekty na grid. +Shift otevře panel s možností výběru povrchu.
Color Palete
Vytvoř si svou vlastní paletu barev, která se s restartem neztratí.
Klávesové zkratky:
Ctrl+Lefrmouse: Přidá barvu označeného objektu.
Alt +Lefrmouse: Odebere barvu.
Middlemouse: Editace barvy.
Quad Check
Zkontroluje model a označí všechny polygony, které nejsou čtvercové.
Unwrap UVW Plus
Doplňkové funkce do Unwrapu.
A) konvertuje selekci na vertexy.
B) konvertuje selekci na edge.
C) konvertuje selekci na face.
D) označí obvod elementu, stačí mít označenou jednu edge z okraje.
E) vybere elementy s podobnou velikostí.
F) vyhledá překrývající se mapping.
G) posouvá označený maping o jedno pole nebo mění velikost.
Klávesové zkratky:
Ctrl+Leftmouse: zdvojnásobí velikost (šipka doprava), nebo zredukuje na polovinu (šipka doleva).
Shift+Leftmouse: pouze pro střední tlačítko ,kde zarovná označené díly mapingu do středu.
Reset Material Editor
Uvolní všechna pole v materiál editoru.
Image To Plane
Otevře referenční foto na placku v měřítku 1:1.
Set Object ID
Nastaví ID označených objektů nebo polygonů.
Edit Textures In PS
Textury použité na označených objektech, budou otevřeny v Photoshopu.
Send UVW TO PS
Označený mapping se přenese do Photoshopu.
Add Checker
Přiřadí čtverečkovaný materiál na označené objekty, pro přehledné mapování.